Levensenergie

 

Is ziekte, veroudering en de dood onontkoombaar? Natuurkundigen hebben ontdekt dat het kwantum en magische universum  het vermogen heeft om ziekte, veroudering en de dood uit te bannen. En wij maken deel uit van dat universum. Wij zijn alleen geconditioneerd door duizenden jaren rechtlijnig denken. Ons denken kan zich geen onbegrensd, beweeglijk, tijdloos en veranderlijk universum voorstellen. Ons verstand kan zich geen voorstelling maken van een  zuiver energetisch universum dat zich manifesteert via zijn van nature eigen. intelligentie. Deze energie is echter niet gebonden aan ons denken. Daarom weten we helaas nog weinig van deze energie. Maar als deze energie zich kan vermengen met onze lichaamscellen kan dit wel eens een nieuwe stap in de evolutie worden. Maar voor alsnog is het onontkoombaar dat ik op weg ben naar het einde, elke dag elk uur, elke minuut, elke seconde. Ik hoor het als het  tikken van de klok, het gaat maar door. Niet één seconde kan ik dit proces ophouden. Alsof ik in een rijdende trein zit waar ik niet meer uit kan stappen. De trein dendert maar door. Een onweerstaanbare macht dwingt me voorwaarts. Maar waar leidt dit allemaal naar toe? Wat is het doel hiervan? Vernietiging? Vervulling? Gaat de trein rechtstreeks naar het eindstation, de dood? Of is er een tunnel, een doorgang? Waarheen dan? Is het de poort naar wie ik in wezen ben? Is het een in vervulling gaan van wat in beginsel reeds aanwezig is?

Geen opmerkingen: